#include

<Perfect_job> 

while( Ty == FPT )

Kultúra našej spoločnosti je tvorená ľuďmi, ktorí v nej pracujú. Každý FPTčkár, od lídra po vývojára, má výnimočnú osobnosť, a spoločne vytvárame jedinečné prostredie, ktoré nás definuje. Precíť energiu FPT naplno a rozvíjaj svoje zanietenie pre prácu spôsobom, ktorý ti je najbližší.

Rôznych pozícií v Košiciach a Prahe

Najzamestnávateľ v oblasti IT a Telekomunikácie

%

Zastúpenie žien

benefits .find( “our” );

FPT vychytávky

Káva a čaj sú v FPT bezodné a prispejeme ti aj na stravné lístky nad rámec zákona. Techniku môžeš používať aj na súkromné účely a dáme ti k tomu 4 licencie na Office 365. Ak nám odporučíš kamoša, ktorý si u nás nájde miesto, máš od nás istý bonus. Nemáme zadefinovaný dress code a vážime si lojalitu, s ktorou ide ruka v ruke náš štedrý finančný benefitný systém.

Sídlime v centre, tykáme si a je nás tak akurát, aby si relatívne rýchlo mohol spoznať všetky tváre.

Voľnosť v práci

U nás v FPT veríme, že ľudia sú tým najcennejším čo máme, a preto sa riadime heslom „respect individuality“. Za všetkým vnímame človeka ako osobnosť s unikátnym životným príbehom. Poskytujeme flexibilný pracovný čas, neobmedzený home office, sick day, PN nad rámec zákona, príspevok do DDS.

Podporujeme prácu popri materskej a rodičovskej dovolenke, umožňujeme znížené pracovné úväzky.

Príležitosť rásť

Dlhodobo orientované aktivity s cieľom budovať potenciál talentu šijeme každému na mieru. Jazykové kurzy, hard ale aj soft tréningy, mentoring, zdieľanie know how počas interných konferencií, ale aj účasť na medzinárodných odborných konferenciách sú samozrejmosťou.

Tímový duch

Spájame FPT rodinu, budujeme komunitu. Každoročne sa spoločne stretávame na rodinnom evente FPT Volley cup, kde nielen športujeme, zabávame sa, ale aj hráme o týždenný pobyt vo Vietname. Stretávame sa pri spoločných volejbalových tréningoch, pri firemnom behu na košickom maratóne mieru a môžeš si u nás garážovať svoj bicykel.

Pomáhame budovať neformálne vzťahy a ventilovať naše mysle pri partičke stolného futbalu, alebo na Playstastion v našom „Gaming“ alebo „Relax room“. Multisport karta je samozrejmosťou.

Výsledok get_Výberový_proces()

1825{

1826 Application proces = Application(životopis, pozícia);

1827  while (!proces.isInterviewDate())

1828     screening();

1829  Interview interview = Interview(proces);

1830  if (interview.isSuccessful())

1831    return interview.getDohoda();

1832  return always_response();

list<success> story();

Pracovať na projektoch, kde hľadáme unikátne riešenia v tíme, kde je každý jedinečnou súčasťou celku; kde zákazník vie oceniť doručené hodnoty, je pre mňa potešením
Jozef

Project manager

“Bola to pre mňa veľká výzva, pretože to bola úplne nová pozícia, ktorú vo firme dovtedy nikto nezastával.”
Zuzana

SAP konzultant

“Profesionálny prístup manažmentu veľmi prispieva k pohodovému pracovnému prostrediu a hlavne poskytuje podporu pri technických, alebo projektových  riešeniach.”
Marek

System Engineer

find ( “lídri” );

Bibiána Holá

Bibiána Holá

ERP Authorizations and Basis Services

Keď vstávam do práce, teším sa: „Happysharing” s ľuďmi o pracovných (prevažne), či osobných témach a na nové výzvy, ktoré prinesie deň.

Moja kariérna cesta: Quality specialist, neskôr Department Quality manager, potom to bol Tím Líder pre oblasť networkingu, neskôr pre oblasť SAPu – autorizácie.

Zodpovedám za: Tím SAP ABS Authorization and Basic Services, odvedenú prácu v tíme, spokojnosť zákazníka, spokojnosť ľudí v tíme, ich rozvoj (odhalenie potenciálu, kariérny postup), reklamácie, dobré meno tímu v rámci Fpt spoločnosti ale aj mimo nej, úlohy súvisiace s chodom tímu vo vzťahu s Fpt HR, Finance, IT.

Najúžasnejšia časť mojej práce je: Neustály kontakt s ľuďmi a rozširovanie obzorov. Spoznávanie ľudských charakterov a práca s nimi.

Najväčšia výzva ktorej som čelil: Naučiť sa v krátkom čase viesť tím ľudí, ktorí majú vysoko technické znalosti a presvedčiť ich, že aj iné zručnosti sú na vedenie tímu dôležité a potrebné.

Najpamätnejší moment v mojej kariére: Ešte ako „kvaliťák“ u predchádzajúceho zamestnávateľa úspešná realizácia a implementácia projektu podľa Green Belt metodológie a následne milé ocenenie s článkom o projekte vo firemnom newslettri. 

Od ľudí očakávam: Lojalitu, spoľahlivosť, dôveryhodnosť a úprimnosť.

Pri vedení ľudí považujem za dôležité: Byť chápavý, mať porozumenie a vedieť to ukázať.

Keď nepracujem: Materskujem😊. Považujem sa za veľkého gurmána, teda vyváram, vypekám a vychutnávam. Zbožňujem našu záhradu, činnosti v nej (okrem hrabania) a tiež milujem prechádzky po záhrade.

 Peter Chlebák

Peter Chlebák

New Technology Solutions

Keď vstávam do práce, teším sa: Na to, čo nový deň prinesie a na stretnutia s kolegami.

Moja kariérna cesta: Ako absolvent manažmentu kvality som začínal na pozícii Inžiniera a neskôr Manažér kvality vo výrobných spoločnostiach v rôznych kútoch Slovenska. Napokon sa mi naskytla príležitosť vrátiť sa do Košíc a začať pracovať pre Utility spoločnosť v rámci BPM. Odtiaľ to už bolo len na skok do našej spoločnosti.

Zodpovedám za: Team New Technology Solutions.

Najúžasnejšia časť mojej práce je: Objavovanie nových vecí.

Najväčšia výzva ktorej som čelil:  Tranzícia a prerod spoločnosti z RWE IT Slovakia na Fpt Slovakia.

Najpamätnejší moment v mojej kariére: Hodnotenie od CEO a zákazníka po odovzdaní prvého komplexného modulu z linky na výrobu čipov v mojom prvom zamestnaní. Bola to moja prvá veľká úloha.

Od ľudí očakávam: Otvorenosť a priamosť.

Pri vedení ľudí považujem za dôležité: Otvorenosť a priamosť.

Keď nepracujem: Trávim čas s rodinou.

Loránt Gáti

Loránt Gáti

ERP Logistic Services

Keď vstávam do práce, teším sa: Že sa zobudím pri svojej manželke a dám si s ňou kávu. Že sa niečo nové naučím, pomôžem ľudom v teame a vyriešime každú úlohu tak, aby bol zákazník spokojný.

Moja kariérna cesta: veľmi dlhá. Trošku cestovanie po svete a potom 14 rokov vo výrobnej firme. Z toho 8 rokov na predaji a následne 7 rokov na logistike. Odchádzal som odtiaľ ako Manažér riadenia dodávateľského reťazca.  Následne som zmenil odvetvie a prešiel do IT spoločnosti, v ktorej som začínal ako manažér prevádzky a po nejakom čase mal na starosti tím zodpovedný za požiadavky na zmenu na zariadeniach v datacentrách. Od 2019 som v FPT .

Zodpovedám za: Tím logistické služby pre ERP riešenia s hlavným zameraním na SAP, čiže hlavne riadenie materiálov a správa dodávateľov.

Najúžasnejšia časť mojej práce je: Pracovať s úžasnými ľuďmi, od ktorých sa môžem učiť a zároveň ich podporovať v práci.

Najväčšia výzva ktorej som čelil: Pre mňa je každá výzva príležitosť a keď sme pri príležitostiach, tak sa riadim heslom Richarda Brandsona „If somebody offers you an amazing opportunity but you are not sure you can do it, say yes – then learn how to do it later“.  Veľkou výzvou pre mňa bola zmena odvetvia po 14 rokoch praxe. Prechod z hutníckeho priemyslu do IT.

Najpamätnejší moment v mojej kariére: Keď som dostal Oscara za úlohu najlepšieho „šéfa”. Bolo to pri rozlúčke od môjho predchádzajúceho tímu. Veľmi si to cením.

Od ľudí očakávam: V prvom rade otvorenú komunikáciu, tímového ducha, zodpovednosť a samozrejme dobrú spoluprácu.

Pri vedení ľudí považujem za dôležité: Snažiť sa nájsť si cestu ku každému človeku v tíme a viesť ho individuálne. Pridávať hodnotu ľuďom každý deň a snažiť sa ich rozvíjať. Nechať im samostatnosť, no zároveň byť pripravený ich podporiť, keď to potrebujú. Nepozerať sa na zlyhania a neúspechy ako na niečo zlé, ale vnímať ich ako priestor na učenie sa a zdokonaľovanie.  Za dôležité tiež považujem budovanie feedback kultúry.

Keď nepracujem: Trávim čas s rodinou, pracujem okolo domu a v záhradke a pritom počúvam hudbu.

Tibor Gujdán

Tibor Gujdán

Multiplatform and Cloud Solutions

Keď vstávam do práce, teším sa: Na to, že ma čakajú nové výzvy, nové príležitosti, pri ktorých môžem spolupracovať s kolegami a dosiahnuť tak nové projekty a zvyšovať biznis v Fpt Slovakia.  

Moja kariérna cesta: Začínal som ako .Net a Sql developer, kde som, ako všetci, začínal s jednoduchými úlohami, postupne som nazbieral skúsenosti, až som vedel dodávať a navrhovať komplexné riešenia. Neskôr som sa rozhodol pre kariérnu zmenu a začal som sa venovať manažovaniu ľudí a generovaniu nového biznisu, aby som posunul našu firmu a našich ľudí na vyšší level.

Zodpovedám za: Návrh služieb a delivery modelov pre zákazníka, dodržiavanie kvality, rozvoj ľudí a v neposlednom rade hľadanie nových možností, projektov pre našich a budúcich kolegov.

Najúžasnejšia časť mojej práce je: Keď sa stretnú dve cesty, a to požiadavka zákazníka a návrh riešenia nášho tímu, čo vedie k získaniu projektu a samozrejme aj k rastu našich kolegov.

Najväčšia výzva ktorej som čelil: Stáva sa to často, keď dochádza k vyjednávaniu a obhajovaniu ceny riešenia pred zákazníkom a presvedčenie zákazníka, že my sme ten správny partner, pretože konkurencia je veľká. No my v FPT určite vieme poskytnúť jedinečný prístup, s jedinečnými návrhmi.

Najpamätnejší moment v mojej kariére: Keď sme sa snažili rozbehnúť úplne nový stream v oblasti SmartHome. Začínali sme dvaja, no tento biznis sa vďaka nášmu úžasnému nasadeniu rozšíril a napokon na ňom participovalo viac než 26 ľudí.

Od ľudí očakávam: Transparentnosť, ľudskosť, úprimnosť, profesionalitu. U ľudí si vážim, ak majú víziu, keďže toto sa snažím spĺňať ako líder aj ja.

Pri vedení ľudí považujem za dôležité: Komunikáciu. Chcem aby mali vo mňa ľudia dôveru, oporu a verili rozhodnutiam, ktoré robím. To isté očakávam aj od svojich ľudí, len tak to môže fungovať. 

Keď nepracujem, tak: Sa venujem svojej rodine, keď človek zamešká tento čas, už ho nikdy nedobehne. Na kariéru máme celý život.

 Lucia Janečka

Lucia Janečka

ERP FI and HCM Services

Keď vstávam do práce, teším sa: Na cestu bicyklom, môj tím, dva monitory, tabuľu, kde si čarbeme často aj nezmysly, z ktorých potom vypadne niečo zmysluplné, na užasnú terasu na treťom poschodí, ktorá poskytuje nové pohľady a priestor na brainstorming a na naozaj milú a ochotnú SBS-kárku, ktorá mi vždy zlepší deň.

Moja kariérna cesta: Možno zaujímavá až príliš, možno normálna vzhľadom na naše vysokoškolské pomery. V skratke: od zoológie k turizmu a následne za počítač. Ale ani po rokoch by som to nespravila ináč.

Zodpovedám za: Za to, aby sa môj tím a môj zákazník cítili dobre, aby sme vyriešili všetko, čo je v našich silách, aby nič neostalo nevypovedané a bez pozornosti. Zameranie nášho tímu sú financie a human capital management, nájde sa aj téma IS-U a ABAP či Fiori.

Najúžasnejšia časť mojej práce: Flexibilita a nejednotvárnosť. Samozrejme nemôžem zabudnúť na úžasných ľudí, ktorých mám v tíme.

Najväčšia výzva ktorej som čelila: Bolo poňať IT svet a získať IT background, ideálne hneď po príchode z non-IT prostredia. Už je to takmer 5 rokov dozadu, no učím sa to doteraz. A ešte dlho budem.

Najpamätnejší moment v mojej kariére: Keď sa mi podarilo presvedčiť tých, ktorí už boli na odchode, aby ostali, pričom teraz sú oveľa ďalej ako boli a ťahajú tam aj ostatných. Určite tam patria aj všetky hackathony, team-buildingy a interné eventy. Som za to veľmi vďačná.

Od ľudí očakávám: Maximálne otvorenú komunikáciu, úprimnosť a dôveru.

Pri vedení ľudí považujem za dôležité: Transparentnosť v každom aspekte svojej práce a relationship management ušitý na mieru konkrétnych kolegov.

Keď nepracujem: Trávim čas s rodinou. Často aj pozeraním seriálov a filmov, keďže je to pre mňa výborná forma relaxu. Čítam všetko možné a kreatívne sa realizujem vo svojej minidielničke. Ešte sa naučiť nepozerať emaily o pol desiatej večer a mať pravidelnú fyzickú aktivitu a bude to eňo ňuňo.

Martin Petrík

Martin Petrík

ERP Business Intelligence Services

Keď vstávam do práce, teším sa na: Kontakt s ľuďmi, so zákazníkmi, teším sa keď sa mi podarí niekomu poradiť alebo vyriešiť jeho situáciu, a asi najväčšiu radosť mi robí, keď sa veci podaria. Nemám rád neefektívne mítingy, balast pri komunikácií a zákulisné politické hry.

Moja kariérna cesta: V roku 2005 som skončil štúdium na FBERG v Košiciach, hneď po škole som sa zamestnal ako obchodný zástupca. Po 3 mesiacoch som sa rozhodol zmeniť smer a odcestoval som do UK, kde som strávil rok svojho života. V roku 2007 som nastúpil na pozíciu SW špecialista, kde som pracoval do roku 2009. Tentokrát som sa na SW a HW pozrel z úplne inej strany, a to ako zákazník aj predajca a od roku 2015 pôsobím ako Tím Líder.

Zodpovedám za: Momentálne zodpovedám za team FSK-ERP-BIS a FSK-ERP-ABS. Tieto tímy pozostávajú z 50 ľudí, ktorí sa zameriavajú prevažne na: Oblasť SAP BW-BI, Business Objects, Basis, Solman, Authorizations, SAP ALE, ale aj oblasť mimo SAP s názvom QlikView.

Najúžasnejšia časť mojej práce je: Práca s ľuďmi. Pri práci s ľuďmi, či už sú to kolegovia, šéfovia, alebo zákazníci, ani jeden deň v práci nie je rovnaký.

Najväčšia výzva ktorej som čelil: Za posledných 16 pracovných rokov bolo výziev veľmi veľa, ale život ma naučil, že nie je problém veci udržiavať aby bežali, problém je vždy vytvoriť nové veci, ktoré ešte neexistujú. Preto sú to tieto 3 výzvy: VSE/VSD unbundling z SW hľadiska (2008 – 2009), Tranzícia South Africa businessu (2011), Pre sales aktivity v rámci zákaznika Talanx  (2018)

Najpamätnejší moment v mojej kariére: Keď sa v nepríjemnej eskalovanej situácii za mňa postavili ľudia z tímu, ktorí zdieľali môj názor, že lepšie riešenie neexistuje. Takéto veci sa nedejú často a človek na nich nezabúda.

Od ľudí očakávam: Úprimnosť, transparentnosť a dodržanie dohôd. To isté môže každý očakávať aj odo mňa.

Pri vedení ľudí považujem za dôležité: Stáť si za slovom, komunikáciu, empatiu a férovosť.

Keď nepracujem, tak: Trávim čas s rodinou, športujem, venujem sa záhradke. Už viac ako 15 rokov sa venujem záhradnému dizajnu.

 Kamil Sagan

Kamil Sagan

Integration, Collaboration & Quality Solutions
Keď vstávam do práce, teším sa: Na venčenie nášho domáceho miláčika a raňajky s mojou dcérkou.

Moja kariérna cesta: Svoju kariéru som začal na pozícii Programtor Specialist. V roku 2012 som nastúpil na pozíciu Tím Lídra a postupne prebral zodpovednosť za oblasť Trading. V súčasnosti ako Service Delivery Manager spolu s mojimi tímovými kolegami doručujem služby a riešenia zákazníkom z celého sveta a z viacerých domén.

Zodpovedám za: Zodpovedám za mne zverenú oblasť Delivery, so zameraním na rast v jednotlivých oblastiach s pomocou Bestshore modelu. Som zodpovedný za tvorbu Work orders, dohody o sadzbách a platbách a mesačnú kontrolu dodávaných služieb so zákazníkom. Úzko spolupracujem s Account managementom a reportujem priamo Head of Delivery.

Najúžasnejšia časť mojej práce je: Keď sa nám podarí získať nový zaujímavý projekt, keď máme priestor na „out of the box thinking” a keď sú naše nápady úspešne implementované u zákazníka.

Najväčšia výzva ktorej som čelil: Jedna z tých zaujímavejších súvisela s rebrandingom. S touto udalosťou sa spájala neistota, ktorej bolo nutné čeliť a bolo potrebné povzbudiť všetkých v mojom tíme, že zmena nám prinesie nové príležitosti a zákazníkov z celého sveta.

Najpamätnejší moment v mojej kariére: Nebol jediný, určite ich bolo viac. Jedným z nich bolo, keď sa nám po niekoľko mesačnej námahe a sérii zmien podarilo získať maximálnu spokojnosť extrémne náročného a vždy kritického zákazníka.

Od ľudí očakávam, že: Budú mať chuť neustále sa učiť a zlepšovať vo svojej oblasti, zvedavosť a zápal pre nové veci a technológie. Za veľmi dôležité považujem aj ochotu zdieľať svoje vedomosti s ostatnými v tíme a vo firme.

Pri vedení ľudí považujem za dôležité: Mať osobnú integritu – stáť si za svojim slovom. Pristupovať ku každému spravodlivo a dať každému priestor na jeho profesijný rozvoj.

Keď nepracujem: Tak rád trávim čas s mojou rodinou a blízkymi. Rovnako rád cestujem za umením a kultúrou.

Matúš Špirka

Matúš Špirka

ERP Production and Maintenance Services

Keď vstávam do práce, teším sa na: Prijemné a motivujúce pracovné prostredie a spoločnosť kolegov na rannej káve.

Zodpovedám za: Spokojnosť ľudí v tíme a ich profesionálny rast. Za spokojnosť zákazníka, za kvalitu dodaných služieb, integráciu nových kolegov do kolektívu a za vhodné zadelenie práce.

Najúžasnejšia časť mojej práce je: Vidieť, že sme dobrý tím, aj keď práve nepracujeme.

Najväčšia výzva ktorej som čelil: Presvedčiť zákazníka, že je možné nahradiť doterajšieho super pracovníka iným, bez toho, aby bola znížená kvalita dodávaných služieb.

Najpamätnejší moment v mojej kariére: Nemám taký.

Od ľudí očakávam: Zodpovedný a proaktívny prístup k práci, ochotu poradiť iným a zdieľať svoje skúsenosti. Je tiež dôležité mať schopnosť samostatne pracovať, ale zároveň nezabúdať na svoj tím.

Pri vedení ľudí považujem za dôležité: Vzájomnú dôveru a dobrú náladu. Je dôležité pomáhať ľudom s každodennými povinnosťami, prípadne s riešením vzniknutých problémov. Snažím sa mať pochopenie pre spôsob práce a zmýšľanie ľudí a ich vzájomné prepojenie v tíme.

Keď nepracujem, tak: Trávim čas s rodinou, relaxujem pri hudbe alebo čítam aktuálne správy.

 Ladislav Tomčko

Ladislav Tomčko

Automation and Testing Solutions

Keď vstávam do práce, teším sa: Na komunikáciu s ľuďmi a so zákazníkmi. Teším sa, keď sa mi podarí niekomu pomôcť alebo vyriešiť problém. Asi najväčšiu radosť mi robí, keď dokážem presvedčiť nového zákazníka, že my sme ten správny partner a dodávateľ IT služieb.

Moja kariérna cesta: V roku 2007 som skončil katedru Kybernetiky a umelej inteligencie na FEI v Košiciach. Hneď po škole som sa zamestnal v odbore, ktorý som vyštudoval a začal pracovať ako programátor automatizovaných PLC systémov (napr. SIEMENS, ABB, SMS SIEMAG). Po 3 rokoch strávených cestovaním po celom svete a programovaním rôznych liniek, dopravníkov, turbín, železiarní a čokoládovní som sa rozhodol zmeniť zamestnanie a v roku 2010 som nastúpil do RWE IT Slovakia. Tentokrát som sa na SW a HW pozrel z úplne inej strany, a to ako tester, neskôr som pokračoval ako Test Manager a od roku 2011 pôsobím ako Tím Líder. Ak neberieme do úvahy, že v roku 2015 sa RWE IT Slovakia premenovalo na Fpt Slovakia, tak už viac ako 10 rokov som spokojný u svojho súčasného zamestnávateľa.

Zodpovedám za: Momentálne zodpovedám za team FSK-DTS-ATS. Tento tím pozostáva z 52 ľudí, ktorí sa zameriavajú prevažne na Manuálny testing, Automatizovaný testing, Performance testing, Test manažment a RPA – Robotic process Automation.

Najúžasnejšia časť mojej práce je: Je to práca s ľuďmi. Pri práci s ľuďmi, či už sú to kolegovia, šéfovia, alebo zákazníci, nie je ani jeden deň v práci rovnaký.

Najväčšia výzva ktorej som čelil: Za posledných 14 pracovných rokov bolo tých výziev veľmi veľa. Život ma však naučil, že nie je problém veci udržiavať v behu, problém je vytvárať veci, ktoré ešte neexistujú. V mojom profesijnom živote to bolo: Naprogramovanie a spustenie teplej valcovne v železiarni v meste Mobile v Alabame (2008 – 2010); Vytvorenie úplne nového tímu pre testovanie infraštruktúry a security (2010 – 2013); Vytvorenie a nasadenie nového RPA tímu, ktorý pozostáva z cca 20 ľudí (2018 – 2020).

Najpamätnejší moment v mojej kariére: Pamätám si, ako sa za mňa v jednej nepríjemnej situácii postavil celý môj tím bez toho, aby som o tom vedel. Dozvedel som sa to až 2 týždne, po vyriešení problému. Takéto veci človeka vždy potešia a aj si ich zapamätá na celý život.

Od ľudí očakávam: Úprimnosť, transparentnosť a splnenie vecí, na ktorých sa dohodneme. To isté môže každý očakávať aj odo mňa.

Pri vedení ľudí považujem za dôležité: Komunikáciu, empatiu, férovosť a dodržanie slova.

Keď nepracujem: Keď nepracujem, tak trávim čas svojou rodinou alebo športujem. Už viac ako 30 rokov sa profesionálne venujem bedmintonu.

Lucia Tomková

Lucia Tomková

HR Manager

Keď vstávam do práce, teším sa na: Východ slnka, raňajky a rannú kávu. A v tesnom závese aj na všetky nové začiatky.

Moja kariérna cesta: Moja cesta v tejto spoločnosti bola veľmi pestrá, za čo som nesmierne vďačná. Pochopiť princípy finančného a personálneho tímu hneď po ukončení VŠ bol výborný základ pre ďalší rast. Chvíľku som sa zdržala v téme internej komunikácie a eventov. Voľná ruka pri implementácii komunikačných kanálov či dokorán otvorené dvere pre kreatívu nám priniesli aj vysnívané ovocie – prestížne ceny. Intranet ocenil Syndikát novinárov a za eventy sme si prevzali prvú cenu EIBEA z magickej Sevilly, cena Via Bony doteraz zdobí vstup FPT. Marketing a interná komunikácia u nás išli ruka v ruke a podarilo sa mi viesť nie jeden trendsetterský projekt. U nás sa iné vlastne ani nerobia. Veď nie nadarmo sme nositeľom ceny Naj zamestnávateľ. Po šnúre parádnych projektov v tejto oblasti a po 10 rokoch zbierania skúseností som prijala ponuku viesť HR tím. A teda mam otvorenú bránu nekonečných možností a hlbokú studnicu príležitostí učiť sa nové veci.  

Zodpovedám za: Tím najlepších profíkov pod slnkom – HR tím! A moju rodinu. 

Najúžasnejšia časť mojej práce je: Že máme možnosť veci budovať a zároveň meniť a dokonca aj ovplyvňovať, pretože nemáme zviazané ruky. Máme dôveru a dvere pre nové veci dokorán otvorené. Stačí len chcieť a všímať si nové trendy. 

Najväčšia výzva ktorej som čelila: Tranzícia spoločnosti RWE na FPT, a teda prechod z interného poskytovateľa služby, rozumej z bavlnky, do reálneho sveta veľkého biznisu. 

Najpamätnejší moment v mojej kariére: Keď som si uvedomila dôležitú myšlienku: „Nič nie je staršie ako včerajší úspech“. 

Od ľudí očakávam:  Úprimnosť, nasadenosť, rozhľad, výraznú flexibilitu a expertízu.  

Pri vedení ľudí považujem za dôležité: Orientovať sa na rozvoj, výsledky, WLB, spokojnosť a hlavne šťastie v našich životoch.  

Keď nepracujem, tak: Si vychutnávam momenty 😊.

Antonín Pavelka

Antonín Pavelka

ERP CZ Services

Keď vstávam do práce, teším sa na: Nové výzvy, které s týmem denně řešíme. Mám rád, když každodenní rutina funguje bez zbytných činností a je možno se věnovat zajímavějším projektovým aktivitám.

Moja kariérna cesta: Začínal jsem jako programátor databází. Od roku 2002 se zabývám zejména SAP systémy. Začínal jsem jako konzultant jednoho modulu (SAP CO) a skončil jako SAP architekt a manažer týmu SAP specialistů.

Zodpovedám za: Primárně zodpovídám za to, že zákazník je spokojen s naší dodávkou. Cítím ale i zodpovědnost za vnitřní atmosféru v týmu, abychom byli schopni i nadstandardních výkonů.

Najúžasnejšia časť mojej práce je:  Pokud se povede vyřešit problém, který ležel “dlouho na stole” jako výzva a kde nebylo jasné technické řešení.

Najväčšia výzva ktorej som čelil: Rozdělení SAP HR systému v rámci rozdělování koncernu na straně zákazníka. Dostali jsme jeden funkční SAP a výstupem byly 3 funkční SAP systémy s relevantními daty včetně napojení do nové infrastruktury.

Najpamätnejší moment v mojej kariére: Feedback od zákazníka, že nevěřil, že jsme schopni výše uvedený projekt dodat ve slíbeném čase a odpovídající kvalitě.

Od ľudí očakávám: Samostatnost, proaktivní přístup, nebát se navrhovat nová a nevyzkoušená řešení, která jsou často přínosem. Ochota zaskočit za kolegu a učit se nové věci.

Pri vedení ľudí považujem za dôležité: Důvěru v zaměstnance, že k přiděleným úkolům přistoupí zodpovědně. Nemám rád mikro-management a ani ho nepraktikuji. Na práci nehodnotím intenzitu, ale efektivitu a výsledek.            

Keď nepracujem, tak: Přemýšlím o práci 😊, jsem tak trochu workoholik.

Rastislav Boroš

Rastislav Boroš

Project Management Office

Keď vstávam do práce, teším sa: Na rannú kávu a status meeting.

Moja kariérna cesta: Kľukatá.

Zodpovedám za: Dobrú atmosféru v tíme a výsledky našich projektov.

Najúžasnejšia časť mojej práce je: Riešenie výziev pri plánovaní projektov a počas ich exekúcie. Mám absolútnu voľnosť v tom, ako robiť moju prácu čo najlepšie. A tiež je tu možnosť viesť obchodné príležitosti.

Najväčšia výzva ktorej som čelil: Príprava na absolvovanie náročnej certifikácie AWS Cloud Architect.

Najpamätnejší moment v mojej kariére: Rozhodnutie byť zamestnancom a zavesiť podnikanie na klinec.

Od ľudí očakávám, že: Budú vlastníkom zvereného problému resp.úlohy a poctivo vykonanej práce. Neodpúšťam povrchnosť.

Pri vedení ľudí považujem za dôležité: Toleranciu a rešpekt.

Keď nepracujem, tak: Venujem sa práci v záhrade, cestujem s rodinou a študujem.

Róbert Želizňák

Róbert Želizňák

Finance and Controling

Keď vstávam do práce, teším sa: Na obed.

Moja kariérna cesta: V IT začala prvými krokmi s PC ešte v čase mikropočítačov Didaktik Alfa a PMD 85. Pri nástupe do zamestnania som začínal ako SAP IS-U konzultant a postupne som si prešiel viacerými modulmi (FI-CA, Master Data, CIC, Device management, IDE). Po niekoľkých rokoch som popri konzultantskej práci prevzal aj úlohu tímového vedúceho. Ďalším míľnikom bolo prevzatie zodpovednosti za oblasť financií v našej spoločnosti a všetko čo tým súvisí (a niekedy aj nesúvisí). Paralelne k aktivitám v oblasti financií bolo veľmi zaujímavou skúsenosťou vybudovanie a rozbehanie úplne nového tímu pre reporting a BI/QlikView. Túto výzvu čoskoro vystriedala ďalšia, ešte väčšia: transformácia a integrácia celého „FI-čka” z RWE prostredia do skupiny FPT a zabezpečenie všetkého, čo s tým nejako súvisí.

Zodpovedám za: Financie – kontrolling – reporting – budgeting – zmluvy – backoffice.

Najúžasnejšia časť mojej práce je: Tá, ktorú už nemusím robiť, lebo som ju systematicky vyriešil už „včera”.

Najväčšia výzva ktorej som čelil: Transformácia a integrácia celého “FI-čka” z RWE prostredia do skupiny FPT.

Najpamätnejší moment v mojej kariére: Je spojený práve s transformáciou a integráciou “FI-čka” z RWE prostredia do skupiny FPT.

Od ľudí očakávam, že: Si každý urobí svoju prácu tak, ako keby to robil pre seba, resp. pre svoju firmu.

Pri vedení ľudí považujem za dôležité: Férovosť. 

Keď nepracujem: Tak pracujem na niečom inom… A keď naozaj nepracujem, tak bicyklujem alebo riešim stavebnotechnické detaily a hlavolamy alebo si rozširujem obzor.

sk_SKSlovenčina